Ksymenes Ksymenes
3233
BLOG

Dlaczego "Misja specjalna" okłamała telewidzów?

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 31

Dzisiaj posłowie rozpytywali ministra Jerzego Millera. Zapytali m.in., czy prawdą są doniesienia o systematycznym niszczeniu przez stronę rosyjską materiałów dowodowych i zniszczeniu wraku Tu-154M?

Nic mi nie wiadomo, by wrak był cięty na części. (...) Nic mi nie wiadomo, by strona rosyjska systematycznie niszczyła materiały dowodowe, jeśli ktoś o tym wie, to pewnie złoży stosowne zawiadomienia do prokuratury - odpowiedział minister.

To niezwykle ważne oświadczenie oznacza, iż materiał filmowy pokazywany w Misji specjalnej, który ukazywał akty niszczenia naszego tupolewa, był zwyczajnym fotomontażem.

Jak to dobrze, że mamy w Polsce takich kompetentnych urzędników, którzy jednocześnie stanowią gwarancję dobrosąsiedzkich stosunków z naszym kluczowym partnerem zagranicznym, tj. z Rosją. Wiem bowiem, iż dzięki nim mogę spać spokojnie. Gdy już zdarzy mi się lecieć samolotem, np. w stronę Moskwy, to teraz wiem, że mogę czuć się bezpiecznie, a nawet, jeśli coś się stanie (np. zginę w katastrofie), to moja rodzina ma 100% pewność, że dowie się prawdy o wszelkich okolicznościach.

I niech ktoś teraz jeszcze powie, że źle zrobiono likwidując ten program telewizyjny?

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka