Ksymenes Ksymenes
1149
BLOG

Bardzo ostra reakcja Niemiec na słowa J. Kaczyńskiego

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 25

Jarosław Kaczyński zarzucił Angeli Merkel współpracę ze Stasi, która to organizacja przestępcza wprowadziła ją następnie na urząd kanclerski. Tak przynajmniej insynuują niektórzy polscy dziennikarze, którzy w zasadzie - jak twierdzi Igor Janke - właśnie skończyli się (a którzy nigdy nie zaczęli się - jak twierdzi od zawsze bloger trzeciej kategorii Ksymenes). 

A teraz wspomniana reakcja:

Nie mam najmniejszej wątpliwości, że polski naród w bardzo dużej większości ceni przyjaźń z Niemcami - Guido Westerwelle, szef niemieckiej dyplomacji.

Rząd federalny nie komentuje zagranicznych kampanii wyborczych. Pani kanclerz koncentruje się na dalszym pogłębieniu polsko-niemieckiej przyjaźni -  Steffen Seibert, rzecznik niemieckiego rządu.

Przyznacie Państwo, że niewiele brakuje do wojny niemiecko-polskiej, którą wywołał Jarosław Kaczyński twierdząc, że Angela Merkel znalazła się na swoim urzędzie nieprzypadkowo.

 

 

 wiadomosci.onet.pl/swiat/kontrowersyjne-slowa-prezesa-pis-jest-reakcja-niem,1,4871665,wiadomosc.html

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka