Ksymenes Ksymenes
3551
BLOG

Kolejna wpadka Gazety Wyborczej i TVN

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 46

Oba zaprzyjaźnione z PO i z Kremlem media mają kolejny problem. Lansowana na siłę przez Rosjan i powielana wielokrotnie przez GW i TVN wersja, iż ś.p. gen. Andrzej Błasik naciskał na pilotów, spotkała się z odporem prokuratora generalnego Andrzeja Seremeta.

Ba! Andrzej Seremet nie tylko potwierdził brak jakichkolwiek dowodów na naciski na pilotów w trakcie feralnego lotu, lecz skomentował także w RMF FM ostatnie rewelacje prorosyjskiej Gazety Wyborczej, jakoby doszło do kłótni między pierwszym pilotem a generałem jeszcze na Okęciu. Otóż, jak się okazuje, w zarejestrowanym przez kamerę przemysłową filmie z lotniska, nie ma ani jednego kadru, na którym pierwszy pilot i generał staliby naprzeciw siebie, nie mówiąc o tym, że mieliby się kłócić. Płonne może się zatem okazać czekanie przez dziennikarzy GW na wyniki pracy specjalisty z zakresu czytania z ludzkich warg.

Cała sytuacja dowodzi jedynie jawnej antypolskości organu Adama Michnika. Gazeta Wyborcza nie ustaje bowiem w poszukiwaniu informacji, które kompromitowałyby Polskę i Polaków. Jeśli takowych nie uda się znaleźć, GW sięga po sprawdzone przez Jerzego Urbana metody, czyli sprytne pomówienia ukryte za parawanem prawa dziennikarza do zadawania pytań i mnożenia wątpliwości. Gazeta Wyborcza nie musi się przy tym specjalnie wysilać. Tabuny użytecznych idiotów - zgromadzonych jeszcze w czasach Trybuny Ludu - czekają na jej wypociny, byleby tylko wyrzucić z siebie codzienną porcję jadu.

 

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/prokuratura-nie-ma-dowodow-na-naciski-na-pilotow-t,1,4206520,wiadomosc.html

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka