Ksymenes Ksymenes
1218
BLOG

"Prawdziwi Polacy" kontra "Ale tu się nikt nie powiesił"

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 23

1. - Nadejdą jeszcze takie czasy, że prawdziwi Polacy dojdą do władzy– wykrzykiwał Jarosław Kaczyński.

 

2. "Ja też jestem prawdziwą Polką i ci wszyscy, którzy wczoraj byli to też prawdziwi Polacy. My się niczym nie różnimy",

3. "Julia Pitera dzisiaj w Radiu TOK FM kilkakrotnie określiła słowa prezesa PiS jako "przerażające". - Dla mnie jest to przerażające, nigdy bym się nie spodziewała, że z ust Kaczyńskiego usłyszę o prawdziwych Polakach. To jest język, który kiedyś Jarosław Kaczyński krytykował - powiedziała posłanka PO. - Niedługo pewnie się dowiemy o mediach polskojęzycznych. Ta nomenklatura do tej pory była używana przez margines - dodała".

4. - "Normalni Polacy" boją się "prawdziwych Polaków", a Jarosława Kaczyńskiego zwłaszcza - ocenia prof. Jan Hartman.

 

To tylko kilka charakterystycznych wypowiedzi ludzi zbulwersowanych wypowiedzią Jarosława Kaczyńskiego. Wczoraj obejrzałem Wiadomości TVP i usłyszałem, że takie słowa... w ogóle nie padły. Prawdopodobnie ich autorką jest dziennikarska siksa z TVN, która włożyła prezesowi słowa nigdy nie wypowiedziane. Ruszyła lawina. W telewizorniach słowa oburzenia wyrażali dziennikarze, politycy i tzw. dyżurne autorytety. Nie zadano sobie trudu sprawdzenia, czy Jarosław Kaczyński użył takich słów, bo i po co? Wiadomo, że jeśli Jarosław Kaczyński zaprzeczy, tym gorzej dla niego, bo nie dość, że takimi słowami znowu dzieli Polskę, to jeszcze się ich, zaprzaniec jeden, bezczelnie wypiera.

Jakoś bez większego echa przeszły natomiast słowa prezydenta Bronisława Komorowskiego, który nie dopatrzył się niczego złego w braku politycznej odpowiedzialności za złe przygotowanie lotu do Smoleńska w dniu 10 kwietnia 2010 r. W odpowiedzi na zarzut, że minister Ćwiąkalski ustąpił ze stanowiska po samobójstwie jednego z zabójców Krzysztof Olewnika, skonkludował wręcz: "ale tu się nikt nie powiesił"*.

Mam zatem pytanie, czy kolejna skandaliczna, ale autentyczna wypowiedź prezydenta Bronisława Komorowskiego, musiała być zatarta przez typową wrzutkę w postaci wciśniętej w gardło Jarosława Kaczyńskiego nieprawdziej wypowiedzi?

Mam też drugie pytanie, czy dziennikarze ustalą winnego całej tej hucpy i czy ta osoba zostanie napiętnowana?

 

 

Uzupełnienie:

Jak zauważył bloger fzp-sceptnick, na stornie internetowej TVN znalazło się sprostowanie i przeprosiny. Na ile pomogą one w zatarciu ordynarnej manipulacji tej stacji, którą nb. powielano wielokrotnie w przekazach  telewizyjnych, niech każdy oceni sam.

http://www.tvn24.pl/12690,1677246,0,1,nie-chcemy-rzadow-zlych-ludzi-wiec-pod-palacem,wiadomosc.html

 

 

 

1. http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/szmajdzinska-atakuje-kaczynskiego-tez-jestem-prawd_156366.html

2. http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/304878,tak-szmajdzinska-ripostuje-kaczynskiemu.html

3. http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kaczynski-nawolywal-ludzi-do-siania-niepokoju,1,3729534,wiadomosc.html

4. http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12239394,wiadomosc.html?ticaid=1b0c1

* http://www.radiozet.pl/Programy/7-Dzien-Tygodnia/Bronislaw-Komorowski/(offset)/60

 

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka