Ksymenes Ksymenes
280
BLOG

Smoleńsk - Misja specjalna

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 39

Właśnie obejrzałem sobie "Misję specjalną" na temat śledztwa w sprawie smoleńskiej tragedii. Szczególnie spodobała mi się kwestia spalenia resztek odzieży ofiar katastrofy.

Nie wiadomo, kto i na jakiej podstawie prawnej zlecił czynność zniszczenia resztek odzieży? Dlaczego nie oddano ich rodzinom?

Głównodowodzący polski śledczy, tj. prokurator wojskowy płk Zbigniew Rzepa, nic nie wiedział, nb. nie tylko w tej sprawie, zaś Edmund Klich był wyraźnie zaskoczony informacją o spaleniu resztek odzieży Mogę się oczywiście mylić, ale obaj panowie nie zrobili na mnie wrażenia tytanów intelektu.

Okazuje się też, że słynny film z miejsca zdarzenia dopiero czeka na zajęcie się nim, albowiem jego autor - wedle płk Zbigniewa Rzepy - nie jest znany i w związku z tym nie został jeszcze przesłuchany.

Kolejny genialny pomysł rządu polega na wysłaniu do Smoleńska archeologów. Jest to ewenement na skalę światową. Nigdy wcześniej nie miało to miejsca. Jeden z wypowiadających się w Misji archeologów był szczerze taką decyzją zdziwiony.

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka